Odpowiedzi

2010-02-25T19:31:45+01:00
20 g wody - 28 g substancji
100 g wody - x
x = 140 g substancji - rozpuszczalność w temp. 70 ⁰C
2010-02-25T19:42:06+01:00
Witaj
28g substancji..........................20g wody
x g.......................................100g wody
-------------------------------------------------------
x = 28g*100g/20g = 140g subst./100g wody wynosi rozpuszczalność w 70*C

................pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T01:20:03+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Z def. rozpuszczalności
28g subst.---------20g wody
xg subst.----------100g wody
x=28*100/20
x=140g
Rozpuszczalność tej substancji w temperaturze 70C wynosi 140g