Odpowiedzi

2010-02-25T19:31:51+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T19:32:25+01:00
12.
W kazdym miesiącu po jednej. :)
2 3 2
2010-02-25T19:35:47+01:00
Mnie wyszło 13, a czasem powinno być 14
Miesiąc księżycowy jest co 28 dni. Raz w takim miesiącu jest pełnia.
No to 365 dni : 28=13,0357
wg mojego uznania ta część po przecinku się kumuluje, w którymś roku daje jeszcze jeden miesiąc księżycowy, tak jak z rokiem przestępnym. W zadaniu nie podano konkretnego roku.
2 3 2