Odpowiedzi

2010-02-25T19:38:16+01:00
Termiczne lato trwa od 90 dni do około 100dni w polsce a zima od 60 do 110dni, Jednakże zależy to od warunków pogodowych,które się często zmieniają jednak tyle zazwyczaj występuje termiczne lato/zima.
c) średnia temperatura powyżej 15 stopni celsjusza, obfite opady i burze.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T19:43:26+01:00
Zima ma 89 dni (ok.3 miesiace
Lato ma 93 dni (ok.3 miesiace)
charakterystyczne cechy to:srednia temp. powietrza nie spada ponizej 15 stopni celcjusza,wystepuja czeste burze i opady.
roczna amplitude oblicza sie dodajac wszystkie temperatury a nastepnie dzieli sie przez ich liczbe.
4 3 4