Odpowiedzi

  • zsd
  • Początkujący
2010-02-26T19:42:04+01:00
Daje nam dar nadprzyrodzony i udziela nam łask potrzebnych do zbawienia
1 3 1
2010-02-26T19:42:32+01:00
A wiec: istota boska w sakramentach swietych wyraza sie w sposób łaski uswiecajacej i uczynkowej. daje nam dar nadprzyrodzony ktory daje nam zycie boze i czyni nas dziecmi bozymi.daje nam takze pomoc boza do spełnienia dobrych uczynkow potrzebnych do zbawienia.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T20:30:25+01:00
W sakramentach istota boska wyraza sie w sposob Łaski dostawanej od Boga dla nas.W sakramentach Bóg udziela łaski sakramentalnej,dzieki ktorej poznajemy istote bożą.