Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T19:37:39+01:00
Ze JAk ty robisz komus coś to ten ktoś zrobi tobie to samo!!!, np:
Jak Kasia zrobic coś Adzie to Ada zrobi coś KAsi!!!!
3 3 3
2010-02-25T19:37:40+01:00
Czyli jesli zrobisz coś komuś źle, to wiedz, że ten ktoś też nie będzie wobec Cb niedłużny ;)
Pozdrawiam
4 3 4
2010-02-25T19:43:10+01:00
To przysłowie rozumiem tak,że jak ty będziesz się zachowywać w stosunku do Boga, tak Bóg będzie ciebie traktował
Pozdro :)
7 4 7