Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T12:12:24+02:00
Sens tych słów nasuwa się od razu. Paderewski polski pianista, kompozytor, polityk, premier Polski, działacz niepodległościowy, profesor konserwatorium w Warszawie. Pisał swoją muzykę na fortepianie ku pokrzepieniu serc. Był wszechstronnie wykształcony i dlatego uważa się go że pisał dla Polków aby ich wesprzeć podczas powstania Listopadowego. Był działaczem w polityce i dlatego uważa się go że nie dość że pomógł Polsce czynami to jeszcze pisał muzykę dla wszystkich Polaków aby ich weprzeć w trudnych chwilach dla Polski.

Pomogłam? :DDDDDDD
3 2 3
2009-10-18T12:14:02+02:00
Paderewski wygral na fortepianie niepodleglosc poniewaz jego wystepy odbywaly sie u ministra amerykanskiego ,ktory byl melomanem i po koncercie wspominal jak ta poloska byla jest piekna i naklanial by stwozyc niepodlegle panstwo polskie
1 5 1