Odpowiedzi

2010-02-25T19:42:04+01:00
M. siedmioro pisląt
D. siedmiorga piskląt
C. siedmiorgu pisklętom
B. siedmioro piskląt
N. (z) siedmiorgiem piskląt
Ms. (o) siedmiorgu pisklętach
W. siedmioro piskląt!
1 4 1
2010-02-25T19:43:14+01:00
M siedmioro piskląt
D siedmiorga piskląt
C siedmiorgu pisklętom
B siedmioro piskląt
N z siedmiorgiem piskląt
Ms o siedmiorgu piskląt
W o siedmioro piskląt

;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T19:51:17+01:00
M. siedmioro piskląt
D. siedmiorga piskląt
C. siedmiorgu pisklętom
B. siedmioro piskląt
N. ( z ) siedmiorgiem piskląt
Msc. ( o ) siedmiorgu pisklętach
W. Siedmioro piskląt !

6 2 6