Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T19:49:10+01:00
Mówimy o epokach brązu i żelaza.W tamtych czasach ludzie bronili się kijami z drewna i nie znali lepszej broni.W tamtych czasach dzięki wytopie brązu i żelaza mogli się bronic ulepszoną bronią np.kijem drewnianym zakończonym szpikulcem z żelaza lub brązu.Ta umiejętność również pomogła im przecinać grube skóry upolowanych przez nich ofiar.


Mam nadzieję,że pomogłam:)
93 4 93
2010-02-25T19:52:52+01:00
Umiejętności wytopu brązu i żelaza zapoczątkowało postępy w produkcji biżuterii broni, igły, broszki, noże, ozdoby, nie musieli już używać kijów czy kamyków by się bronić, zabić zwierzę. receptura na wytop żelaza, brązu była ściśle przekazywana w rodzinie przez ojca na syna nikt nie mógł o tym wiedziec. wśród ludzi rzemieślnicy byli szanowani podziwiano ich. 3400 r. p. n.e. epoka brązu koniec II tysiąclecia p. n. e. epoka żelaza
dzięki narzędziom z żelaz nastąpił postęp w rozwoju rolnictwa
62 3 62