Odpowiedzi

2010-02-25T19:47:22+01:00
Dąb
brzoza
swierk
sosna
modrzew
jarzebina
klon
kasztan
buk
lipa
cis
topola
olcha
jesioń
osika
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T19:48:11+01:00
Klon strzępiastokory
Dereń skrętolistny
Oczar wirginijski
Świdośliwa
Mszyca świerkowa
Brzoza purpurowa
Magnolia wierzbolistna
Głóg pośredni
Jesion wyniosły
Klon polny
Morwa biała
Dąb szypułkowy
Dąb czerwony
Olsza szara
Grab zwyczajny

powodzenia;)
1 5 1
2010-02-25T19:49:45+01:00
Dąb
bug
jesion
olsza
grab
topola
klon
lipa
wierzba
kasztanowiec
akacja
jodła
modrzew
świerk
jodła