Odpowiedzi

2010-02-25T19:48:14+01:00
3\4 kg = 75 dag + 25dag + 50 g = 105 dag 5 porcji

105 : 5 = 26dag
1 1 1
2010-02-25T19:49:13+01:00
0,75kg+0,5kg+0,25kg+0,5kg=2kg
2kg:5=0,4kg
odp. Jedna porcja ważyła 0,4kg
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T19:50:12+01:00
3/4 kg = 0,75 kg = 75 dag - lody
1/2 kg = 0,5 kg = 50 dag - bita śmietana
25 dag - owoce
50 g = 5 dag - bakalie

75 dag + 50 dag + 25 dag + 50 dag = 200 dag

200 dag : 5 = 40 dag

odp. jedna porcja ważyła 40 dag.