Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T20:04:35+01:00
Każdy z nas może dać coś od siebie innym. Pomagamy sobie nawzajem w trudnej sytuacji. Zawsze znajdzie się ktoś kto poda pomocną dłoń. Gdy się przewrócę, dostanę złą ocenę zawsze mam na kogo liczyć. Ja sam mogę również dawać innym szczęście i pomagać im w trudnych sytuacjach. Nie potrafię rozwiązać zadania domowego - pomoże mi mama, kolega lub ktoś inny z rodziny. Staram się pomóc gdy ktoś inny tej pomocy oczekuję. Pomogę nauczyć się do sprawdzianu, ustąpie miejsca siedzącego w autobusie osobie starszej lub kobiecie z dzieckiem. Takie zachowanie mówi również o osobie. Pomagajmy innym, by miał nam kto pomóc gdy jest nam to potrzebne.



Liczę, że pomogłam chociaż trochę ; )
2010-02-25T20:05:00+01:00
''Ile każdy z nas może dać drugiemu człowiekowi ?'' Te słowa można rozumieć w dwojaki sposób . Pierwsza myśl która nam przychodzi do głowy to dobra materialne , a druga to miłość . Uważam , że każdy z nas może dać drugiemu człowiekowi bardzo dużo miłości , czułości , radość , chęć do życia oraz może nieść pomoc tylko musi chcieć . Są ludzie którzy okazują pomoc drugi osobie niezależnie od sytuacji . Pamiętajmy jak chcemy pomoc bliźniemu to zawsze pomożemy . Nie ważne kto to będzie .