Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T19:54:47+01:00
Hmm... Wybacz, ale nie wiele mogę Ci podać przykładów. Jeśli chciałabyś po prostu metodfy rusyfikacji, bez tego wyszczególniania, to nie byłoby problemu. Ale tak to po prostu nie pamiętam
1. Kłamstwa o zakonnicach na lekcji historii (wybacz, ale nie pamiętam nazwiska nauczyciela- Kostruliew?)- Walecki (Figa) oburzył się, gdyż obrażało to jego wiarę
2010-02-25T19:56:34+01:00
Nauczyciele zakazywali muwic po polsku
zakaz czytania polskich ksiazek
uczniowie byli kontrolowani po za szkołą
mówiono źle o ich ojczyźnie


uczniowie założyli swoje kułko po za szkolne
czytali polska literature na "górce"
uciekali z lekcji i grali w piłke nożną
2 3 2