Odpowiedzi

2009-10-18T12:19:19+02:00
Bierzmowanie zmieniło moje życie zdecydowanie na lepsze. A właściwie to już spotkania przygotowujące do tego sakramentu. Zaczęłam bardziej interesować się wiarą w jakiej mnie wychowano, a niedziela bez mszy św. już właściwie dla mnie nie istnieje. 2 miesiące przed bierzmowaniem dołączyłam do młodzieżowej wspólnoty w mojej parafii. Zaczęłam bardziej interesować się wiarą w jakiej mnie wychowano, a niedziela bez mszy św. już właściwie dla mnie nie istnieje.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T12:21:42+02:00
1. Bierzmowanie pozwoliło mi zbliżyć się do kościoła, gdyż przyjęłam je jako dojrzała katoliczka.
2. Nauczyło mnie dojrzałej rozmowy z Bogiem.
3. Uświadomiłam sobie, jak wiele sił daje człowiekowi wiara.
4. Poznałam znaczenie Ducha Świętego i jego rolę w naszej religii.
5. Stałam się świadoma swego szczęścia jakim jest wiara w Boga.
6. Mogę nazywać się katoliczką, która świadomie wstąpiła do wspólnoty kościoła.
7. Przyjęłam imię swej patronki, co zobowiązało mnie do przejęcia jej nauk i zasad.
8. Poznałam życiorys wielu świętych przy okazji wyboru swej patronki.

hmm koniec mojej inwencji. jestem ateistką, więc to trochę nieszczere i przesadzone ale jak na zadanko z religii chyba w sam raz ;)
8 3 8