Odpowiedzi

2010-02-25T20:08:52+01:00
A) 6√3
b) 5√3/2
c)3/2
d)2√15
wzor h=a√3/2
obliczenia
a)12√3/2=6√3/1=6√3
b)√3*√3/2=3/2
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T21:19:15+01:00
Wzór na wysokość trójkąta równobocznego to a√3 / 2 więc:

a)

a = 12

a√3 / 2 = 12√3 / 2 = 6√3

b)

a = 5

a√3 / 2 = 5√3 / 2 = 2.5√3

c)

a = √3

a√3 / 2 = √3 * √3 / 2 = 3/2 = 1.5

d)

a = 4√5 * √3 / 2 = 4√15 / 2 = 2√15
3 3 3