Odpowiedzi

2010-02-25T20:00:36+01:00
Ewangelista Mateusz: Mt
Ewangelista Marek: Mk
Ewangelista Jan: J
Ewangelista Łukasz: Łk
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T21:30:56+01:00
Mateusz - księga EWangelii
Marek - księga. Symbolizuje go m.in. lew ze skrzydłami, drzewo figowe, zwój
Jan - diakon Prochor, gołębica, kielich z Hostią, kielich zatrutego wina z wężem, orzeł
Łukasz - wół, księga, zwój, paleta malarska, papier i kamień
1 5 1