Prosze o szybkie przetłumaczenie na j.polski :)

Tak neplač, keď ty ver mi posledný krát
to vravíš stále a že sa nemám bát'
Čo mi to dávaš je čistý prvý plán
Riešim len hudbu a len s těbou spávam
A ked' sme spolu sami tak to nejde
Len mávneš rukou, ved' to hádam prejde
Hrdlo mi zviera pocit prázdna mám
Na ten chlad dotyk viac nepomáha
Je koniec nie je cesty speť
Ja viem to
Je koniec kde sme ja a ty
Ty vieš to
Máme dve cesty, ktoré nič nespája
Chod von, von z mojich snov!


To je náš príbeh
Cítim blízký pád
Tak to pochop, už je konec
Chceli sme viac, aj málo sa niekedy dá
Už sa to neda a neda
Poviem ti tych pár slov, tak prebolia snad'
Nechcem nič počuť, chcem byť sám
Nemožem dýchať, nechcem viac pri těbe stát
Choď von

Vkuse ma podozrievaš, Stále mi voláš
Mám z Teba paniku, pred tebou utekám
Cez všetky vidíš, že ťa len podvádzam
Nemozem za to, že sa ľúbim babám
Máš na mňa nervy a nemožeš mi veriť
Vies,že je neskoro a neda sa to zmeniť
Srdce ma tahá za tebou a nepriznám si to pred sebou
Lebo premýšľam nad tebou, aha, prečo som s tebou viac nebol
Ostal len chlad, to dobré je už dávno preč
Nič nás nezachrání,sama to dobre vieš
Tak pod sem, nech ťa naposledy objímem
Ja som ten ktorý spravil chybu a odídem


To je náš príbeh
Cítim blízký pád
Tak to pochop, už je konec
Chceli sme viac, aj málo sa niekedy dá
Už sa to neda a neda
Poviem ti tych pár slov, tak prebolia snad'
Nechcem nič počuť, chcem byť sám
Nemožem dýchať, nechcem viac pri těbe stát
Choď von

Vrať to spet', vrať to hned',
Nie si rád, že ma tu máš
Je to zlé, už sa to neda vrátit' speť
Cítim len chlad, to dobré je už dávno preč
Už ani nemôžeme nájsť spoločnú reč
Moj rytmus je len len tvoj
Ten dôkaz máme, je v nás (je v nás)


To je náš príbeh
Cítim blízký pád
Tak to pochop, už je konec
Chceli sme viac, aj málo sa niekedy dá
Už sa to neda a neda
Poviem ti tych pár slov, tak prebolia snad'
Nechcem nič počuť, chcem byť sám
Nemožem dýchať, nechcem viac pri těbe stát
Choď von

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T11:27:05+01:00
Więc płacz, jeśli uważasz, że mnie po raz ostatni
tak mówisz i nadal nie ma strachu "
Co mi dasz na pierwszy plan
Zajmuje się tylko muzyką i spanie z wami
A kiedy sami ze sobą tak, że istnieje
Tylko marnej strony ved "I guess it goes
Szyi zwierzęcia do mnie czuję się pusta
W kontakcie z zimną nie pomoże więcej
To nie koniec snu podróż
Wiem, że to
W tym miejscu kończymy mną a tobą
Ty wiesz to
Istnieją dwa sposoby, że nic nie związanych
Idź won, won z moich snów!


coś takiego to będzie:)


To jest nasza historia
Czuję się blisko upadku
Więc rozumiem, że to już koniec
Chcieliśmy więcej, a czasami może być trochę
Nawet nie jest to NEDA
Opowiem wam te kilka słów, więc może prebolia "
Nie słyszę nic, chcę być sam
Nie mogę oddychać, kiedy chcesz więcej stać
Wyjdź

Flair Podejrzewam, nadal mi swoje imię
Jestem z was panikę, uciekając od Ciebie
Mimo wszystko widać, że po prostu oszukuje
Nie mogę dla położnych miłość
nie masz na mnie nerwów i nie możesz uwierzyć
Wiesz, że jest późno i nie mogę zmienić
Serce mnie ciągnąc was, a nie przyznając się przed sobą
zawsze myślałam nad tobą aha, dlaczego jestem z wami więcej
Pozostał na zimno, to jest dobre dla Long Time Gone
Nie zbawia nas czegokolwiek, to jednak dobrze znasz
Więc tutaj poniżej, cokolwiek ostatnio powiem
Ja jestem tym, który popełnił błąd i idę


To jest nasza historia
Czuję się blisko upadku
Więc rozumiem, że to już koniec
Chcieliśmy więcej, a czasami może być trochę
Nawet nie jest to NEDA
Opowiem wam te kilka słów, więc może prebolia "
Nie słyszę nic, I want to be alone
Nie mogę oddychać, kiedy chcesz więcej stać
Wyjdź

Come back to sleep, come back soon ";
To nie jest szczęśliwy, że mam tu
To źle, że nie ma powrotu "snu
Czuję się tak zimno, to jest dobre dla Long Time Gone
Nie możemy znaleźć wspólną płaszczyznę
Mój rytm jest tylko jako
Mamy dowody jest w nas (w nas)


To jest nasza historia
Czuję się blisko upadku
Więc rozumiem, że to już koniec
Chcieliśmy więcej, a czasami może być trochę
Nawet nie jest to NEDA
Opowiem wam te kilka słów, więc może prebolia "
Nie słyszę nic, I want to be alone
Nie mogę oddychać, kiedy chcesz więcej stać
Wyjdź
2010-02-28T17:13:49+01:00
Więc płacz, jeśli uważasz, że mnie po raz ostatni
tak mówisz i nadal nie ma strachu "
What do you give me the net pierwszy plan
Zajmuje się tylko muzyką i spanie only'm z wami
A kiedy sami ze sobą tak, że istnieje
Tylko mávneš strony ved "I guess it goes
Szyi zwierzęcia do mnie czuję się pusta
W kontakcie z zimną nie pomoże więcej
To nie koniec snu podróż
Wiem, że to
W tym miejscu kończymy mną a tobą
You know it
Istnieją dwa sposoby, że nic nie związanych
Running out, out of my dreams!


To jest nasza historia
Czuję się blisko upadku
Więc rozumiem, że to już konec
Chcieliśmy więcej, a czasami może być trochę
Nawet nie jest to NEDA
Opowiem wam te kilka słów, więc może prebolia "
Nie słyszę nic, I want to be alone
Nie mogę oddychać, kiedy chcesz więcej stát
Wyjdź

Flair Podejrzewam, nadal mi swoje imię
Jestem z was panikę, uciekając od Ciebie
Mimo wszystko widać, że po prostu oszukuje
Nie mogę dla położnych miłość
You got me on my nerwów i nie możesz uwierzyć
Wiesz, że jest późno i nie mogę zmienić
Serce mnie ciągnąc was, a nie przyznając się przed sobą
Because I'm thinking of you, aha, dlaczego jestem z wami więcej
Pozostał na zimno, to jest dobre dla Long Time Gone
Nie zbawia nas czegokolwiek, to jednak dobrze znasz
Więc tutaj poniżej, cokolwiek ostatnio objímem
Ja jestem tym, który popełnił błąd i idę


To jest nasza historia
Czuję się blisko upadku
Więc rozumiem, że to już konec
Chcieliśmy więcej, a czasami może być trochę
Nawet nie jest to NEDA
Opowiem wam te kilka słów, więc może prebolia "
Nie słyszę nic, I want to be alone
Nie mogę oddychać, kiedy chcesz więcej stát
Wyjdź

Come back to sleep, come back soon ";
To nie jest szczęśliwy, że mam tu
To źle, że nie ma powrotu "snu
Czuję się tak zimno, to jest dobre dla Long Time Gone
Nie możemy znaleźć wspólną płaszczyznę
Mój rytm jest tylko jako
Mamy dowody jest w nas (w nas)


To jest nasza historia
Czuję się blisko upadku
Więc rozumiem, że to już konec
Chcieliśmy więcej, a czasami może być trochę
Nawet nie jest to NEDA
Opowiem wam te kilka słów, więc może prebolia "
Nie słyszę nic, I want to be alone
Nie mogę oddychać, kiedy chcesz więcej stać
Wyjdź