Odpowiedzi

2010-02-25T20:09:47+01:00
Moim zdaniem wyrażenie to oznacza,ze kiedy jest nam źle, smutno i bardzo z tego powodu cierpimy nikogo to nie obchodzi i nikt nie chce nas pocieszyć!!!
2010-02-25T20:10:07+01:00
Moim zdaniem, to czy czlowiek jest sam w cierpieniu czy dzieli je z drugą osoba zależy tylko od niego samego tego jak traktuje innych. Jkaie ma relacje z ludźmi, czy jest życzliwy, czy pomaga im w ich życiu. Jeśli tak to napewno jest ktos kto empatycznie podchodzi do jego problemu. Natopisat jeśli ktoś jest oziębły, nie interesuje sie innymi, jest samolubny ludzi odwzajemnią jego zachowanie,
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T20:14:05+01:00
Cierpienie dla mnie to choroba , która nas niszczy. Bez względu czy cierpimy faktycznie , namacalnie czy psychicznie, zawsze to boli.Najgorsze w tym wszystkim jest to , że zawsze jesteśmy sami. Nawet ,gdy mamy przy sobie rodzinę , która chce ze wszystkich sil pomóc to nigdy nie zdoła tego zrobić. Kiedy siedzą i doradzają znajomi, przyjaciele , koledzy to tylko namiastka, a czasem nawet wielkie zło, które się nam przytrafia. Każdy jest mądry , wie co można zrobić , a prawda zawsze jest gdzie indziej ... w bólu, walce i bezgranicznej walce , że może zdaży sie cud...



liczę , na naj..