Skróć każde zdanie, zamieniając wyróżniony czasownik na pokrewny rzeczownik o tym samym znaczeniu bardzo z góry dzięki.
chłopcy wyrwali kwiaty,był to zły postępek.
Piotr się zdenerwował,a to udzieliło się wszystkim.
Dzieci wyszły do szkoły,mama zaczęła sprzątać mieszkanie.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T19:09:22+01:00
Chłopcy źle zrobili wyrywając kwiaty.
Wszyscy ucierpieli na zdenerwowaniu się Piotra.
Pociechy są w szkole, wiec mama sprząta.
2010-02-26T19:17:52+01:00
Wyrwanie kwiatów przez chłopców.Był to zły postęp.Zdenerwowanie sięPiotra i udzielenie się na wszystkich.Wyjście dzieci do szkoły,zaczęcie przez mamę sprzątanie mieszkania