Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T20:13:23+01:00
1410 - bitwa pod Grunwaldem
1399 - narodziny i śmierć dziecka królewskiego
1401 - powstanie na Żmudzi przeciwko Krzyżakom
1404 - zjazd w Rociążu
1407 - śmierć króla Konrada von Jungingena
1409 - bitwa z Zakonem
Rozwiązałam to zadanie na pewno dobrze, bo nauczycielka nam to dyktowała. Licze na najlepszą :)
1 5 1
2010-02-25T20:22:04+01:00
WOJNA POLSKO-KRZYZACKA
BITWA POD GRUNWALDEM
ŚMIERĆ KROLOWEJ JADWIGI
WLADYSLAW JAGIELLO KORONACJA NA KROLA POLSKI
WITOLD ZAWARL PRZYMIERZE Z KRZYZAKAMI
1 5 1