Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T20:18:16+01:00
Brak osoby wypowiadajacej czyli narratora lub podmiotu lirycznego
centralna rola akcji
brak refleksji
tekst jest zbudowany z dialogow i podzielony na role
obiektywizacja swiata przedstawionego

; ]
5 3 5
2010-02-25T20:22:53+01:00
Komedia przedstawia bohaterów i zdarzenia w sposów wesoły, często satyryczny . Odznacza się nieskomplikowaną akcją z pomyślnym zakończeniem . Charakteryzuje się 3 rodzajami komizmu :sytuacyjnym , językowym i charakterologicznym.
wystarczy coś takiego?
6 4 6