Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T20:12:34+01:00
Drzewiecki: Polska to dziki kraj. Zabito mi matkę

Polska to dziki kraj" - mówił Mirosław Drzewiecki polonijnemu dziennikarzowi, który skontaktował się z nim na Florydzie. Oskarżał polskie polityczne środowisko o "zabicie jego matki".


Opolskie: 17-latka targnęła się na swoje życie

Kolejna młoda osoba targnęła się swoje życie. Do tragedii doszło w czwartek po południu w jednej z kamienic przy ulicy Piastowskiej w Brzegu w województwie opolskim. Samobójstwo popełniła 17-letnia dziewczyna.
2010-02-25T20:25:26+01:00
Prosze ;)
1 Radio Maryja padła ofiarom oszustów wyłudzających datków od słuchaczy
2 W Gdańsku wykładowczyni okradła swoich studentów