Prosze o rozwiązanie Jesli ktos ma cwiczenia Nowa planeta 3
to zad 4 str 7
Poniżej wymieniono przyrodnicze konsekwencje rozciagłości Polski. Obok każdej z nich wpisz właściwą przyczynę -roziagłość południkowa lub równoleżnikową.
a)różnica w długości trwania dnia i nocy w róznych miejscach Polski:___________________________________________________________
b)różnica czasu słonecznego na terytorium naszego kraju:_____________________________________________________________
c)różnica w wysokości górowania Słonca nad widnokręgiem w tym samym dniu w różnych miejscach Polski:______________________________________________________________

zad2 str 6
e)Wymień nazwy gór bedacych naturalnymi granicami naszego kraju oraz nazwy państw, w których granica z Polską przebiega wzdłuż tych gór.

Proszę o pilne rozwiazanie

2

Odpowiedzi

2010-02-25T20:16:55+01:00
A) rozciągłość południkowa
b) rozciągłość równoleżnikowa
c) rozciągłość południkowa

Sudety - Czechy
Karpaty - Słowacja
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T20:17:31+01:00
Rozciągłosc równoleznikowa
rozciągłosc równoleznikowa
rozciągłosc poludnikowa



sudety-czechy
karpaty- słowacja