Doprowadź ułamki do postaci nieskracalnej:
1. 135/180
2. 81/189
3. 48/84
4. 112/252
5. 150/250
6. 90/108
7. 90/240
8. 40/64
9. 140/490
10. 154/198
11. 125/190
12. 144/180
13. 48/160
14. 126/144
15. 180/216
16. 72/192
17. 112/192
18. 108/162
19. 36/120
20. 164/196
21. 125/175

Jakiejś osobie na pewno dam naj, a reszcie wszystkie gwiazdki ;)

3

Odpowiedzi

2010-02-25T20:27:34+01:00
1 1/4
2 3/7
3 4/7
4 28/63
5 3/5
6 5/6
7 3/8
8 1/4
9 14/49
10 7/9
11 25/38
12 4/5
13 3/10
14 7/8
15 5/6
16 3/8
17 7/12
18 18/27
19 3/10
20 41/49
21 5/8
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T20:28:58+01:00
1) 3/4
2) 3/7
3) 4/7
4) 4/9
5) 3/5
6) 5/6
7) 3/8
8) 5/8
9) 2/7
10) 7/9
11) 25/38
12) 4/5
13) 3/10
14) 7/8
15) 5/6
16) 3/8
17) 7/12
18) 2/3
19) 3/10
20) 41/49
21) 5/7
1 5 1
  • EwQa
  • Rozwiązujący
2010-02-25T20:51:41+01:00
1. 135/180 = 3/4
2. 81/189 = 3/7
3. 48/84 = 4/7
4. 112/252 = 4/9
5. 150/250 = 3/5
6. 90/108 = 5/6
7. 90/240 = 3/8
8. 40/64 = 5/8
9. 140/490 = 2/7
10. 154/198 = 7/9
11. 125/190 = 25/38
12. 144/180 = 4/5
13. 48/160 = 3/10
14. 126/144 = 7/8
15. 180/216 = 5/6
16. 72/192 = 3/8
17. 112/192 = 7/12
18. 108/162 = 2/3
19. 36/120 = 1/4
20. 164/196 = 41/49
21. 125/175 = 5/7
1 5 1