Odpowiedzi

2010-02-25T20:16:54+01:00
W czasach coraz większej konkurencji, w rywalizacji o klienta trzeba postawić na promocję szkoły językowej i to właśnie głównie w sieci internet. Jak pokazują badania ok. 70% potencjalnych klientów poszukuje szkoły i infomacji o niej w internecie. Aby Państwa placówka nie zginęła w gąszczu ofert, serwis szkoly-jezykowe.pl oferuje możliwość promocji Państwa szkoły językowej.
4 2 4
2010-02-25T20:17:41+01:00
Szkoła do której uczęszczam jest na wysokim poziomie.
Co jest wielką zaletą gdyż, można wynieść więcej wiedzy niż z innych gimnazjów.
Zapraszamy na dni otwarte naszej szkoły i zapoznanie sie z regulaminem .

dzięujemy
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T20:21:06+01:00
Nasza szkoła nosi nazwę....................... jest tutaj znakomita atmosfera uczniowie wyluzowani a nauczyciele wyrozumiali i zawsze gotowi pomóc. niesamowite zawsze są zawody czy to w piłkę siatkową czy też w koszykówkę. mamy się czym pochwalić ponieważ mamy znakomitą nowoczesną hale sportową której zazdroszczą nam wszystkie gimnazja w powiecie. poziom nauki jest średni nie za wysoki i nawet słabo uczący się uczeń poradzi sobie na pewno. zapraszamy do nas bo jest tutaj wspaniale.
16 4 16