Odpowiedzi

2010-02-25T20:46:14+01:00
- filtry na kominy
- ograniczenie transportu
- korzystanie z transportu publicznego
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T20:48:34+01:00
-wychwytywanie i składowanie pod ziemią dwutlenku węglA
-Segregacja śmieci
- OSZCZĘDZANIE ENERGII
-zakładanie filtrów na kominy
-przesiadać się na bardziej ekologiczne formy transportu ( samochody elektr. rower itp.)
-zmniejszenie spalania paliw kopalnianych
9 4 9