Odpowiedzi

2010-02-25T20:31:40+01:00
Drogi Wojtku!
Na początku mojego listu chce cie serdecznie pozdrowić.Opowiem Ci o lekturze, która bardzo mi się spodobała i zachęcę Cię do jej przeczytania. Jest to lektura opowieści z narnii .Mam nadzieję,że uswiadomiłam Ci jaką świetną książką przeczytaj ją.polecam
7 1 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T20:35:10+01:00
Droga Aniu!
Prosiłaś mnie, abym opowiedziała Ci o mojej ulubionej książce. Podejrzewam, że chcesz ją kupić bądź wypożyczyć i przeczytać.
Moja ulubiona ksiazka jest "Opowiesci z narnii".
Przeczytałam ją już parę razy i za każdym jestem nią tak samo podekscytowana. Przezywam wszystkie przygody wraz z bohaterami. Jest to książka o rodzeństwie, które odkrywa za szafą drugi świat, w ktorym wszystko jest "inne", cudowne. Jest tylko jedna przeszkoda, ale o niej dowiesz się już, jak sięgniesz do tej lektury. Mam nadzieje, ze zaciekawi Cie ona tak samo jak mnie, i ze bedziesz wspominac ja w samych superlatywach.
Serdecznie zapraszam do czytania! Potem napisz mi, co sadzisz o tej ksiazce. Pozdrawiam.
Podpis...
8 4 8