Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-25T20:27:36+01:00
Grać na kompie
ucz się
pomagaj rodzicom
códź na zakupy oglądaj tv
1 2 1
2010-02-25T20:28:44+01:00
Uczyć się,
chodzić na zakupy,
spotykać się z przyjaciółmi,
bawić się z rodzeństwem,
pomagać rodzicom,
chodzić na zajęcie dodatkowe,
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T20:28:59+01:00
-Jeżeli lubisz czytać ksiązki to polecam sagę Zmierzchu
-Tv
-spotkania z koleżankami
-uprawianie sportów
-spacer