Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-25T20:33:43+01:00
X1,X2<X3 liczba stron w poszczegolnych tomach

X1=59+x3
X2=170+X3
X1+X2+X3=625

(59+x3)+(170+X3)+X3=625
3*X3=625-170-59=396
X3=132

X1=59+132=191
X2=170+132=302

ODP
X1=191
X2=302
X3=132
1 5 1
2010-02-25T21:08:20+01:00
625-(59+170)=625-229=396
396:3=132
132+59=191-tom pierwszy
132+170=302-tom drugi
132-tom trzeci

Liczę na naj!.:****