Odpowiedzi

2010-02-25T20:32:41+01:00
- akwedukty doprowadzające wodę
- świetne drogi
- bardzo dobrze rozwinięta sztuka
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T20:33:41+01:00
Koloseum, wielkie konstrukcje, łuki triumfalne, Panteon, świątynie np. Westy, Forum Romanum,
1 5 1
2010-02-25T20:34:32+01:00
- wynalezienie cegły i cementu,
-utwardzone drogi,
-budowanie amfiteatrów
-budowanie nowatorskich budowli np. akwedukty, termy
1 5 1