Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T20:38:24+01:00
28-latka zabiła i zakopała kilkoro dzieci?
Zwłoki znaleziono dwa tygodnie temu. 28-letnia mieszkanka Chróścic po pijanemu podczas zabawy w dyskotece wyjawiła koleżance, że zabiła urodzone w styczniu dziecko, które następnie zakopała w ogródku pod śniegiem.

Drzewiecki: Dziki kraj. Gardzę polityką. Jakubiak: Rozgoryczenie
Mirosław Drzewiecki powiedział, że dziś gardzi polityką. - Polska to dziki kraj, kumpluję się z kim chcę, to moja sprawa - stwierdził. - Minister dzisiaj ma tylko taki komentarz, jest rozgoryczony - komentuje w TOK FM Elżbieta Jakubiak, była minister sportu w rządzie PiS.

Szef algierskiej policji zamordowany w komendzie głównej
Ali Tunsi, szef algierskiej policji, został zamordowany w komendzie głównej w Algierze przez innego policjanta. Sztab policji mieści się w budynku algierskiego ministerstwa spraw wewnętrznych. Sprawca przebywa w szpitalu po tym, jak usiłował popełnić samobójstwo.
2010-02-25T20:39:13+01:00
1. Zaprzysiężenie Janukowycza na prezydenta Ukrainy (treść znajdziesz na każdym portalu informacyjnym, np. onet.pl)

2. Przesłuchanie przed sejmową komisją "hazadrową" Bogdana Święczkowskiego, byłego szefa Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego.