Odpowiedzi

2010-02-25T20:46:09+01:00
A=20cm
b=12dm=120cm
c=0,5m=50cm
V=a*b*c
V=20cm*120cm*50cm=120000cm3 (sześciennych)
120000cm3=0,12m3
2010-02-25T20:46:35+01:00
20cm = 0,2m
12dm = 1,2m = 120cm
0,5m = 50 cm

20 cm + 120 cm + 50 cm = 190cm
190cm = 1,9 m.

Proszę:)
Tylko w wynikach podopisuj sobie cm i m sześcienne...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T20:47:30+01:00
A = 20cm
b = 12dm = 120cm
c = 0,5m = 50cm
V = a×b×c
V = 20cm × 120cm × 50cm = 120000cm³
1m³ = 1 000 000cm³
120000cm³ = 0,12m³
Odp = Cm³ ma 120000 a metrów³ ma 0,12