Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-25T20:41:54+01:00
Z TW pitagorasa
poniewaz statek skrecil pod katem prostym otrzymujemy
odleglosc^2=10^2+7.5^2= 2,5^2 *(4^2+3^2)=2.5^2*25
odleglosc =2.5*5=12.5mili
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T20:43:40+01:00
Z twierdzenia pitagorasa pitagorasa;

10*10=100
7,5*7,5=56,25

100+56,25=156,25
pierwiastek 156,25= 12,5

znajduje się 12,5 mili od portu
3 5 3