Odpowiedzi

2010-02-25T20:45:02+01:00
X2-x+5>0
x>-5

______________________>
_|_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/>
-5 -4 -3 -2 -1 0 1 2 3 4 5 6
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T20:45:59+01:00
X2 -x+5>0 - wiadome na jedna niewiadome na druga strone wiec
2x-x>-5 bo przy przenoszeniu zmieniamy znak
x>-5



xE(-5;+nieskonczonosc) czyli ixy naleza do przedzialu od minus 5 ale bez -5 do plus nieskonczonosci() znaczek nieskonczonosci to ósemka w poziomie)


6 1 6