Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T20:56:15+01:00
Trybunał Konstytucyjny uznał dziś obniżenie wyższych emerytur członków WRON za niekonstytucyjne, natomiast obniżenie wyższych emerytur byłych oficerów SB za zgodne z konstytucją. Wyrok jest ostateczny; było 5 zdań odrębnych w 14-osobowym składzie TK.

W czwartek po godz. 10 sejmowa komisja śledcza ds. nacisków rozpoczęła przesłuchanie prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego. Posłowie będą chcieli się dowiedzieć, czy były premier wpływał w niedozwolony sposób na śledztwa dotyczące polityków i mediów w czasie rządów PiS.
2010-02-25T21:01:08+01:00
1-przesluchania Marcina Rosoła trwalo 10 godzin byl przesluchiwany przed komisja ds.afery hazardowej...
byly asystent ministra sportu staral sie pokazac opini publicznej oraz czlonkom komisji sledczej jako dobry i uczynny czlowiek.

2-coraz wiekszym zagrozenie dla bezpieczenstwa australii sa rodzimi dżihadysci-powiedzial premier Kevin Rudd,przedstawial projekt nowych onicjaty antyterorystycznych.