Tekst źródłowy:
Chleb żytni
Masa netto:500g
Liczba kromek:10
100g chleba zawiera przeciętnie:
30g węglowodanów
5,5g białka
1,5 g tłuszczu
9,0g błonnika
Wartość energetyczna 100g chleba: 154 kcal

Pytanie:
Które wyrażenie prowadzi do obliczenia wartości energetycznej 1 kromki?
A.154:100
B.500:10
C.(154*5):10
D.(154*10):5
Bardzo proszę o obliczenia

2

Odpowiedzi

2010-02-25T20:45:46+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T20:46:05+01:00
Jest to odp C
A napewno nie
B wtedy obliczymy mase kromki:)
1 5 1