Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-25T20:50:24+01:00
1000m=1km=100000cm
traktor 1km/20km/h= 0.05h=3min
osa 1000m/ 2 m/s = 500sek
ryba 1000m/ 2.5m/min = 400min
robot 100 000cm / 50cm/min = 2 000 min
1 3 1
2010-02-25T20:56:03+01:00
Traktor - 1000m/1 km pokona w ciągu 3 minut :)
osa - 1 km pokona w ciągu 500 sek. czyli 8 minut i 20 sek
ryba - 1 km pokona w ciągu 400 min.
robot - 1 km pokona w ciągu 2000 min czyli 33 godzin i 20 min.

:) :D
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T21:01:53+01:00
TRAKTOR:
1000m = 1km
1h = 60min
60min : 20km = 3min

OSA:
1000m : 2m = 500m
500m * 1s = 500s
500s = 8min 20s

RYBA:
1000m : 2.5m = 400m
400m * 1min = 400min
400min = 6h 40min

ROBOT:
1000m = 100 000cm
100 000cm : 50cm = 2000min
2000min = 33h 20min
1 5 1