Przyjmijmy, ze k oznacza liczbe całkowitą. Zapisz trzy kolejne liczby:
a) całkowite następujące po liczbie k,
b) całkowite następujące po liczbie 2k
c) nieparzyste nastepujace po liczbie 2k
d) parzyste nastepujace po liczbie 2k
e) parzyste poprzedzajace liczbe 2k+1

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T20:51:23+01:00
A) k+1, k+2, k+3
b) 2k+1, 2k+2, 2k+3
c) 2k+1, 2k+3, 2k+5
d) 2k+2, 2k+4, 2k+6
e) 2k-4, 2k-2, 2k
1 5 1
2010-02-25T20:54:01+01:00
K∈C

a) k+1
k+2
k+3

b) 2k+1
2k+2
2k+3

c) 2k+1
2k+3
2k+5

d) 2k+2
2k+4
2k+6

e) 2k+1-3 -> 2k-2
2k+1-5 -> 2k-4
2k+1-7 -> 2k-6