1 zad

Oblicz Przyspiesznie samochodu, ktory w ciagu 10 s osiaga szybkosc 100km/h

2 zad

samochod jadacy autostrada mija slupki w odleglosci 1km co pol minuty jaka jest szybkosc tego samochodu


prosze o jak najszybsze rozwiaznie, te zadania mam na jutro a kompletnie nie wiem jak je rozwiazac z gory dzieki za okazana pomoc! pozdr

2

Odpowiedzi

2010-02-25T21:02:30+01:00
1 zadanie:

a=s:t
a=100km/h :10s=10 m/s²
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T21:05:36+01:00
1.
Δv=100km/h=100*1000/3600≈27,8m/s
t=10s
a=Δv/t
a≈27,8/10
a≈2,78 m/s²
a≈2,8 m/s²

2.s=1km=1000m
t=30s

v=s/t
v=1000/30
v≈33,3m/s
Powinno być dobrze ;P
1 5 1