Robinson na bezludnej wyspie doświadcza różnorodnych uczuć od rozpaczy do zachwytu . Daniel Defor opisując uczucia Robinsona przekazuje czytelnikowi wiedzę o człowieku .

Wzruszenie -

Tęsknota -

Lęk -

Przerażenie -


2. Dlaczego Robinson nie poddał się rozpaczy ?

2

Odpowiedzi

  • Loni
  • Rozwiązujący
2010-02-25T21:46:31+01:00
Sprecyzuj pierwsze zadanie.
2. Robinson nie poddał się rozpaczy, gdyż wierzył z całych sił, że w końcu znajdzie go jakiś statek, i że wróci do domu, do rodziców.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T21:53:31+01:00
1. wzruszenie-niezwykłe widoki
tęsknota- czytanie bibli,wspominanie domu i rodziców
lęk- odkrył ślady stóp na piasku
przerażenie-dostrzegł w oddali ognisko
2. Robinson nie podał sie rozpaczy, ponieważ miał silny charakter. Również dlatego, że miał nadzieje, że ktoś go uratuje.
3 2 3