Odpowiedzi

2010-02-25T21:04:49+01:00
Według mojej książki i wiedzy nie było jednolitego przywódcy powstania na Węgrzech ale jeszcze poczytam w encyklopedii
2010-02-25T21:22:16+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T21:34:25+01:00
Imre nagy
z tego co wyczytalam prawdopodonie o niego chodzi
100%pewnosci nie mam

a tak na marginesie to Ivan Koniev raczej chcial stlumic powstanie
a juz na pewno nie byl jego przywodca :P