Odpowiedzi

2010-02-25T21:03:34+01:00
2HCOOH + Mg = (HCOO)2Mg + H2

2HCOOH + Mg(OH)2 = (HCOO)2Mg + 2H2O

2HCOOH + MgO = (HCOO)2Mg + H2O
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T23:04:50+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
2 HCOOH + Mg----->(HCOO)₂Mg + H₂

2 HCOOH + MgO----->(HCOO)₂Mg + H₂O

2 HCOOH + Mg(OH)₂----->(HCOO)₂Mg + 2 H₂O