Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T21:40:01+01:00
2010-02-26T00:30:51+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1 a
2 c
3 b
4 a
5 c
6 d
7 c
8 a
9 b
10 c
11
a - 2
b - 5
c - 3
d - 1
12
I - A
II - E
III - C
IV - B
13
-COOH (karboksylowa)
-OH (hydroksylowa)
14
CH3COOH + KOH --> CH3COOK + H2O
CH3COO(-) + H(+) + K(+) + OH(-)----->CH3COO(-) + K(+) + H2O
H(+) + OH(-)----->H2O
15
HCOOH + C2H5OH--->HCOOC2H5 + H2O
........................mrówczan etylu
CH3COOH + CH3OH--->CH3COOCH3 + H2O
..........................octan metylu
16
10g-----100g
xg----500g
x=10*500/100
x=50g kwasu
17
CH3-CH2-OH........etanol
HCOOH...............kwas mrówkowy