Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T13:08:52+02:00
Gościcino, 18.10.2009r.
Droga Kasiu!
Piszę do ciebie ten list, poniewaz chcialabym polecic cie ksiazke pt. "Chłopcy z placu broni". Opowiada ona o wielkiej przyjażni trzech chłopców, ktora powinna byc wzorcem dla dzisiejszej mlodziezy.
Ksiażka ta wywolala we mnie wiele emocji. Przygody jakie spotkaly tych chlopcow byly nieprawdopodobne i sama wyobrazalam sobie, ze w nich uczestnicze. Za wszelka cene chcialam znalezc sie na placu broni. Chlopcy bardzo poswiecali sie dla swoich przyjaciol. Przykladem jest Nemeczek, ktory pomimo choroby wykonal swoje zadanie. Jednak choroba go pokonala i umarl. Ten tragiczny final wzbudzil we mnie smutek, zal. Nie chcialam sie pogodzic z tym faktem. Staralam sie wyobrazac, ze to co przczytalam nie jest prawda. Nawet te sama strone czytalam kilka razy, probujac odnalezc w niej szczesliwe zakonczenie. Ta ksiazke przeczytalam pare lat temu, jednak bardzo czesto do niej wracam. Są w niej zawarte nauki zyciowe. Wskazówki jak pielegnowac przyjazn.
Uwazam, ze warto przeczytac te ksiazkę. Dlatego ci namawiam , abys ja przeczytala. Nie chce zdradzac ci wiecej szczegolow. Jeśli cie to zaintrresowalo co napisalam wyzej, przeczytaj ją. Nie jest ona bardzo dluga wiec nie powinno zajac ci to wiele czasu.
Jesli ja przeczytasz odpisz mi jakie na ciebie wyrwala emocje.
Czekam z niecierpliwoscia.
Z pozdrowieniami KArolina
16 3 16
2009-10-18T13:27:22+02:00
Droga Małgosiu
Prosiłaś bym poleciła ci jakąś ciekawą ksiażke , przez ten czas odkad nie pisaliśmy przeczytałam dużo ksiażek ale bardzo mnie zaciekawiła ''Dymy na Birkenau''.'Jes to ksiażka o kobietach w oświecimu .ksiażka która poruszy każdego i napewno ciebie też , jeżeli wylejesz duzo łeż nie przejmój się bo ja chyba wylałam z milion. Dzieki tej ksiażce wiem jak wygladał ich dzień jak pracowały jak umierały.W tej ksiażce jest opisane wielkie cierpienie kobiet podczas II wojny światowej.Autorka Seweryna Szmaglewska przeżyła Oświecim i dla tego opisała tą książke.Nie powinam opowiadać ci co jest w tej powiesci ale chce cię jeszcze zachecić byś przeczytała tą wspaniała książke.Ta kobieta opisała pomieszczania baraku, czyli tam gdzie spali.Pełno szwów, brak wody i ludzi umierających.Napewno poruszy twoje serce.Zmagania kobiety w oświecimiu.Napisz jak spodoabała ci się ta książka.Czekam na list.
<twoje imię>
11 4 11