Odpowiedzi

2010-02-25T21:17:41+01:00
Bogurodzica.
Święta miłości kochanej ojczyzny.
Hymn do miłości ojczyzny
Pieśń Armii Nadreńskie.
Mazurek Dąbrowskiego czyli Pieśń Legionów Polskich we Włoszech.
2 3 2
2010-02-25T21:18:37+01:00
"Bogurodzica"
Mazurek Dąbrowskiego
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T21:20:00+01:00
- Bogurodzica
- Gaude Mater Polonia
- Hymn do miłości ojczyzny
- Pieśń narodowa za pomyślność króla
- Boże, coś Polskę
- Warszawianka
- Z dymem pożarów
- Gdy naród do boju
- Czerwony Sztandar
- Pierwsza Brygada
- Hymn do Bałtyku
- Żeby Polska była Polską
- Mazurek Dąbrowskiego

---------
Jeśli odpowiedź jest dobra, liczę na NAJLEPSZY ;]
5 5 5