Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T21:23:46+01:00
To zdjęcie dedykujemy pani , która przetrwała z nami już kilka lat , mamy nadzieję że zawsze będzie pani o nas pamiętać, wszystkie złe i dobre chwile spędzone własnie z naszą klasą .
Z poważaniem najukochańsza klasa II a
2 5 2
2010-02-25T21:24:11+01:00
"Ze szczęściem czasami bywa tak jak z okularami, szuka się ich, a one siedzą na nosie. "


Panu .........
Dla uświadomienia sobie, jaką cudowną klasę wychował
klasa .......


xD
3 3 3