Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T21:26:58+01:00
4 przykazanie brzmi : czcij ojca swego i matkę swoją. Mówi o szacunku do nich. Zakazuje kłótni z rodzicami, braku okazywania im szacunku.
4 5 4
2010-02-25T21:27:52+01:00
Czcij ojca swego i matkę swoją

-Bóg nakazuje, abyśmy rodzicom i osobom, zajmującym ich miejsce, oddawali należną cześć, do której należy także miłość, uszanowanie, posłuszeństwo oraz opieka.
13 4 13
2010-02-25T21:27:52+01:00
Czcij ojca swego i matkę swoją.

Nie wolno odnosić się do rodziców z pogardą
1 5 1