Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T21:35:43+01:00
Znaczy jak ja pamiętam to chyba Narnia nie miała tajemnicy tylko szafa taką że za nią skrywało niesamowite miejsce, które miało w sobie magię i którym rządziła królowa śniegu.

http://selineczka-gomez.blog.onet.pl/
jak byś mogła/mógł to daj jakiegoś komenta, będę bardzo, bardzo wdzięczna.
2010-02-25T21:36:13+01:00
No na tajemnicy w szafie :)