Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T21:48:14+01:00
S= 2Pp+Pb

a) Pp= 9 pierwsiastki z 3/4 => Pole trójkąta równobocznego: a do potęgi 2 pierwsiatków z 3/4
Pb= LpxH
Pb= 9x7=63
S= 2x9 pierwiastków z 3/4+ 63
S= 18 pierwsiatsków z 3/4+63
b) tak samo, pole podstawy liczysz ze wzoru 6x a do potęgi 2 pierwistaków z 3/4

x to jest znak mnożenia jakby coś :P

2010-02-25T21:54:53+01:00
A)F- graniastosłup prawidłowy trójkątny
a= 3 - krawędź podstawy
h=7- wysokość graniastosłupa
Pc=?- pole całkowite graniastosłupa

Pc= 2*Ppodst. + Pb

Ppodst.- pole podstawy
Pb- pole boczne
Ppodst.= 2* Pole trój.równobocznego
Ppodst.= a²√3÷4
Pb=4*pole prostokąta
Pb=4*a*h
Pc=2*a²√3÷4 + 4*a*h
Pc=2* 3²√3÷4 +4*3*7
Pc=9√3÷2+84


b)F-graniastosłup prawidłowy sześciokątny
a=2
h=9
Pc=?- pole całkowite
Pc=2 Ppodst.+ Pb

Ppodst.=6*a²√3÷4 ponieważ sześciokąt foremny jest zbudowany z sześciu trójkątów równobocznych
Pb=6*a*h
Pc=2*6*a²√3÷4+ 6*a*h
Pc=2*6*2²√3÷4 + 6*2*9
Pc=12√3+108
Pc=12(√3+9)

2010-02-25T21:56:59+01:00
A)
Pc=Pp+Ppb;
Pp=2*(a2pierw.3)/4;
Pp=2*9pierw.3/4;
Pp=4,5piew.3
Ppb=3*3*7=63[jed 2];
Pc=4,5pierw.3+63;
Pc=7,8+63=70,8[jed 2].
b)
Pc=Pp+Ppb;
Pp=2*3/2a2pierw.3;
Pp=3*a2pierw.3;a=2;
Pp=3*4pierw.3;
Pp=12pierw.3;
Ppb=6*2*9=108[jed 2];
Pc=12pierw.3+108
Pc=12*1.73+108
Pc=20,8+108=128,8[jed 2].