Odpowiedzi

2010-02-25T21:44:07+01:00
Istoty żywe, które nie mają układu nerwowego także umierają. Zatem definicję śmierci należy stosować z rozwagą, indywidualnie rozpatrując.
2 2 2
2010-02-25T21:49:13+01:00
-aborcja to usmiercenie człowieka, a więc zwykłe morderstwo.
-taki krok często pozostawia trwaly ślad w psychice, wyrzuty sumienia do końca życia.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-25T21:56:59+01:00
-Istoty żywe które jeszcze dobrze się nie rozwinęły muszą zginąć bo matka nie chce go mieć
-matka zamiast podejmować aborcję powinna urodzić dziecko a jak go nie chce to powinna go zostawić w szpitalu
-aborcja powoduje często niepłodność kobiety czyli prowadzi do tego że nie może mieć więcej dzieci
- potem matkę dręczą wyrzuty sumienia do końca życia że zabiła człowieka

1 5 1