Odpowiedzi

2010-02-25T21:46:03+01:00
S=v*t=20*40*60=48000m
t=s/v=54000m/20m/s=2700s=0,75h
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T21:51:00+01:00
A) V=20m/s
t= 40 min= 2400s
s=?
s=v*t
s= 20m/s*2400s= 48000m 48000m= 480km
Odp. Przebędzie 480 km.
b)v= 20m/s
s= 54km= 54000m
t=?
t= s/v
t= 54000m/20m/s=2700s
Odp.Potrzebuje 2700 sekund.
2010-02-25T21:55:38+01:00
Dane
V=20 m/s
t=40 min =2400 s
Obliczyć
s=?
Wzór
s=V*t
Rozwiązanie
s=20*2400
s=48000 m rachunek jednostek [s]=[m/s*s]=[m]
s=48 km
b)
V=20 m/s
s=54 km = 54000 m
Obliczyć
t=?
Wzór
s=V*t
t=s/V
t=54000/20
t=2700 s = 0,75 h = 3/4 h rachunek jednostek [t]=[(m)/(m/s)]=[s]
Odpowiedź
a) przejedzie drogę 48 km
b) przejedzie drogę 54 km w czasie 3/4 h